Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Ador hem creat aquest blog amb una doble finalitat: informar de les activitats culturals del nostre poble i ser una plataforma de participació ciutadana on poder fer qualsevol tipus de suggeriment en matèria de cultura.
5 de jul. 2012
I VOLTA A PEU A ADOR 2012
REGLAMENT DE LA PROVA
Art. 1. L’ Ajuntament d’Ador organitza la I Volta a Peu a Ador que tindrà lloc el dia 4 d’agost de 2012 a les 19’30 h. amb la col•laboració del Club Atletisme Safor-Cafemax .
Art. 2. El circuit es realitzarà sobre la distància de 7.300 mts. L’eixida i arribada estarà situada a l’ Ajuntament d’Ador . Tots els punt kilomètrics estaran assenyalats.
Art. 3. Podran participar totes les persones que ho desitgen i que estiguen correctament inscrites.
Art. 4. Categories:
CATEGORIES
Masculí i femení:
- Senior Fins 39 anys
- Veterà A de 40 a 49 anys
- Vetarà B A partir de 50 anys
Art. 5. Durant el circuit, hi haurà un control d’avituallament al km. 5
Art. 6. L’entrega de trofeus es realitzarà en finalitzar la prova.
Els trofeus queden establerts de la següent manera:
- 3 primers femení i masculí de cada categoria
- Trofeu al primer home i dona del poble
Art. 7. La cursa serà cronometrada pel sistema xip de la marca CONCHIP.
El xip haurà de ser tornat en acabar la prova, de no ser així l’atleta que l’extravia haurà d’abonar la quantitat de 12 € a l’organització.
Art. 8. L’inscripció serà de 4 euros realitzant-la mitjançant la pàgina web: www.conchip.es
L’inscripció es tancarà el divendres dia 3 d’agost de 2012 a les 14 h. S’admetran inscripcions el dia de la prova a 8 euros sempre que no s’arribe al límit previst de 300 inscripcions.
Art. 9. L’entrega de dorsals tindrà lloc el dia de la prova de 18 h. a 19’30 h.
Art. 10.- L’organització no es fa responsable dels danys que en el transcurs de la prova puguen ocasionar-se els participants o a terceres persones; no obstant això, tots els participants estaran coberts per una pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil i una assegurança esportiva, d’acord amb el Reial Decret 1428/2003, del Reglament de Circulació.
Art. 11.- Totes les reclamacions es dirigiran al director de la cursa i comitè tècnic designat a l’efecte, que decidiran les qüestions no incloses en el present reglament.
Art. 12.- Hi haurà servei d’ambulància al circuit .
Art. 13.- Les dutxes estaran situades en la Piscina Municipal
Art. 14.- Tots els participants pel fet de prendre l’eixida, accepten la totalitat d’aquest reglament; en cas de dubte prevaldrà el criteri de l’organització.
OBSEQUIS:
- Samarreta conmemorativa
- Aigua i fruïta
- Bossa amb obsequis que puga aconseguir l’organització
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada